اخبار دنیای فناوری

اخبار دنیای فناوری
بایگانی

نگاه نزدیک به گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیروز در مراسم مخصوص سامسونگ، یک روز پیش از شروع رسمی کنگره جهانی موبایل، سامسونگ از دو پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج رونمایی کرد. این دو دستگاه از طراحی بهبود یافته، قدرت سخت‌افزاری بیشتر و ویژگی‌های نرم‌افزاری بروز شده برخوردارند.

 سامسونگ حالا از طراحی پرچم‌داران خود راضی است و دوست دارد تا با بهبود‌های جزئی در طراحی، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را روانه بازار‌ها کند. البته تفاوت‌هایی هم قابل مشاهده است.

سال گذشته بسیاری از دوست‌داران سامسونگ از نبودن امکان ارتقاء کارت حافظه و همچنین ضد آب نبودن این دو دستگاه بسیار گله‌مند بودند؛ اما سامسونگ به این دو خواسته توجه کرده و حالا در طراحی جدید گلکسی اس 7 شاهد پشتیبانی از کارت‌های میکرو SD تا حداکثر ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت و اخذ گواهینامه‌ی IP68 که به معنی ضد آب و گرد و غبار بودن این دستگاه است، هستیم.

در طراحی پشت گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج شاهد خمیدگی شبیه به گلکسی نوت ۵ هستیم که ظاهری شیک‌تر از همیشه را به این دو دستگاه داده است. از جمله ویژگی‌های نرم‌افزاری این دو دستگاه هم می‌توان به نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد که همیشه و حتی در حالت خاموش بودن نمایشگر، اطلاعات ضروری مانند زمان و نوتیفیکیشن‌ها یا تقویم را به صاحب دستگاه نشان می‌دهد. سامسونگ همچنین رابط کاربری دستگاه را بسیار سبک کرده تا به روان بودن این رابط اضافه شود و کاربر کمتر با اپلیکیشن‌های اضافی رو به رو شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
افزایش بازدید سایت