اخبار دنیای فناوری

اخبار دنیای فناوری
بایگانی

بی ام و تولید محصولاتش را به شرکت ایرانی می‌سپارد؟


تولید برندهای آلمانی همانند بنز، پورشه و بی‌ام‌و از آرزوهای ایرانی‌ها و خودروسازان ایرانی بوده است. کیفیت خودروهای آلمانی و امکانات فوق‌العاده این اتومبیل‌ها عمده دلیل استقبال ایرانیان از برندهای آلمانی صنعت اتومبیل است.

یکی از خودروسازان معروف ایرانی مذاکرات تولید برند BMW در ایران را با نماینده این برند در ابوظبی آغاز کرده است. این خبر را یکی از منابع آگاه در دبی گزارش داده است.

به گفته این منبع آگاه که از خودروساز ایرانی نامی به میان نیاورده، آغاز این مذاکرات با مخالفت شدید نماینده‌ی فعلی برند بی ام و در ایران مواجه شده است.

گزارش‌ها حاکی است، مدیران رده‌های مختلف BMW در طول هفته‌های قبل با شرکت پرشیا خودرو برای حضور فعال در بازار ایران مذاکره کرده‌اند.

اینکه چرا و با چه مجوزی مذاکره تولید با نماینده اماراتی BMW صورت گرفته از ابهام‌های خبر این منبع آگاه است.

به نظر می‌رسد امضای قرارداد همکاری بین ایران‌خودرو و دایملر برای تولید خودروهای سنگین و اتومبیل‌های سواری برند مرسدس در ایران، سبب حضور خودروسازان دیگر آلمان همچون BMW، پورشه و آئودی شود.

باید منتظر بود و دید آیا بی‌ام‌و در خاک ایران تولید می‌شود و تولید این محصول چه مزایایی برای ایرانیان در بر خواهد داشت؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
افزایش بازدید سایت