اخبار دنیای فناوری

اخبار دنیای فناوری
بایگانی

جی 5 ال جی صفحه نمایش «همواره روشن» خواهد داشت

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

جی ۵ ال‌جی به نظر می‌رسد از لحاظ ظاهری تفاوت بسیاری با گوشی‌های گذشته‌ی این شرکت کره‌ای خواهد داشت. حال ال‌جی در حساب کاربری فیسبوک خود ویژگی جدیدی از این گوشی را به طور رسمی تایید کرده است.

این ویژگی که always-on نام دارد باعث می‌شود تا صفحه نمایش گوشی به صورت سیاه و سفید حتی در حالت استندبای نیز روشن باشد تا کاربر به سرعت بتواند اعلانیه‌های دریافتی خود را مشاهده کند.

البته به نظر می‌رسد این ویژگی تفاوت زیادی با ویژگی «اعلانیه‌های فعال» موتورولا ندارد. با این حال انتشار این تیزر می‌تواند خبر خوبی برای علاقمندان به ال‌جی باشد چرا که ممکن است بالاخره این شرکت رو به استفاده از پنل‌های OLED بیاورد.

همان طور که می‌دانید پنل‌های OLED در بخش‌های مشکی صفحه نمایش نیازی به روشن کردن پیکسل نداشته و در نتیجه در حالت «همیشه روشن» مصرف باتری پایینی نیز خواهند داشت.

جی ۵ ال‌جی روز ۲ اسفند ماه و همزمان با گلکسی اس ۷ معرفی خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که این گوشی در مقابل سایر پرچمداران چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
افزایش بازدید سایت